პროექტის სახელწოდება
|
,,მარად და ყველგან, საქართველო, მე ვარ შენთანა ,,
|
პროექტის მთავარი იდეა
|
მე-19 საუკუნის საქართველო,
ილია - სასოგადო მოღვაწე... ერის მამა
|
პროექტის აქტუალობა
|
პროექტის დახმარება მოსწავლეების
ცოდნის ჰორისონტის გაფართოებაში,
ღირებულებების შეფასებაში ,ცოდნის გამოყენებაში
|
პროექტის მიზნები
|
თანატოლებს აღუძრას ინტერესი
საკარტველოს წარსულისადმი ,,ღირსეული მამულიშვილთა საქმისადმი.
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
14 წელი მე-9 კლასი
|
ვადების ხანგრძლივობა
|
5დღე
|
მოსალოდნელი შედეგები,
|
მოწავლეებს დიდი ინ ტერესი აქვთმე-19 საუკუნის პოლიტიკურ-საზოგადოებრივი
მდგომარეობის გააზრებისა , ილიასა და მისი თანამოაზრეთა ცხოვრება მოღვაწეობის გაცნობა ილიას გზა- საზოგადო
მღვაწეობიდან მოწამეობრივ აღსასრულამდე
|
პროექტებისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
მე-9 კლასის სახელძღვანელო,
ფოტო -ვიდეო მასალა , ამაშუკელი ს ფილმი
,, აკაკის მოგზაურობა რაჭა - ლეჩხუმში,,
|
პროექტის მსვლელობა
|
1.
დავალების განაწილება: მიზნობრივი ჯგუფის შექმნა,
ა)
ბიოგრაფიების მოძიება-5 მოსწავლე
ბ)
ლიტერატურულ ნაწარმოებთა სცენარად ქცევა,
გ)
მუსიკალური მასალის მოძიება ,
2.მონიტორინგის
ჯგუფის შექმნა:
მუდმივი დაკვირვება,რაამდენად იცავს თითოეული ჯგუფი
სამუშაო გრაფიკს
შეფასება:
ინფორმაციის მოძიების უნარი ,კვლევების დაგეგმისა
და ჩატარების უნარი, მოძიებული ინფორმაციის ანალისის უნარი,
|
ეროვნულ გეგმასთან კავშირი
|
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია
მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს
სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.
·
პრობლემურ საკითხებზე ზეპირი მოხსენების მომზადებისას ითვალისწინებს კონკრეტული
აუდიტორიის სოციალურ-კულტურულ ინტერესებს, ცოდნას და ა.შ.;
·
იყენებს არგუმენტაციის სხვადასხვა ფორმას (მიზეზ-შედეგობითი, ანალოგიაზე ან ინდუქციაზე დამყარებული არგუმენტები);
ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.
·
განსხვავებული თვალსაზრისის
წარმოდგენისას საკომუნიკაციო ამოცანის, მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით შეარჩევს
დარწმუნების ენობრივ ფორმულებს, რიტორიკულ
ფიგურებს;
·
ამოიცნობს და მრავალპლანიან
ტექსტზე მსჯელობისას მართებულად იყენებს შესაბამის ენობრივ სტრუქტურებსა და მოდელებს:
მიზეზ-შედეგობრივი მსჯელობისთვის დამახასიათებელ სინტაქსურ კონსტრუქციებს, შესაბამის
კავშირებს, გრამატიკულ ფორმებს, სპეციალურ ლექსიკას და ა. შ. (მაგ., „რადგან...“, „თუ ... მაშინ“, „მაშასადამე“, „ესე იგი“, „აქედან გამომდინარე...“
და სხვ.);
·
ანალოგიაზე დამყარებული მსჯელობისას
მართებულად იყენებს შესაბამის ენობრივ-გრამატიკულ კონსტრუქციებს, კავშირებს, ლექსიკას
(მაგ., „შესაბამისად...“, „...გათვალისწინებით“, „...მსგავსად“, „როგორც, ... ისე...“
და სხვ.);
|
პროექტის ხელმძღვანელი
|
მანანა ხაბეიშვილი
|
ელ. ფოსტა
|
xabeishvilimanana@gmail.com
|
პროექტი
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment