პროექტი

პროექტის სახელწოდება
,,მარად და ყველგან, საქართველო, მე ვარ  შენთანა ,,
პროექტის  მთავარი იდეა
მე-19 საუკუნის საქართველო,  ილია - სასოგადო მოღვაწე... ერის მამა
 პროექტის აქტუალობა
პროექტის დახმარება მოსწავლეების  ცოდნის  ჰორისონტის გაფართოებაში, ღირებულებების შეფასებაში ,ცოდნის გამოყენებაში
 პროექტის  მიზნები 
 თანატოლებს აღუძრას ინტერესი საკარტველოს წარსულისადმი ,,ღირსეული მამულიშვილთა  საქმისადმი.
მოსწავლეთა ასაკი
 14 წელი მე-9 კლასი
 ვადების ხანგრძლივობა
 5დღე
 მოსალოდნელი შედეგები,
მოწავლეებს დიდი ინ ტერესი აქვთმე-19 საუკუნის პოლიტიკურ-საზოგადოებრივი მდგომარეობის გააზრებისა  , ილიასა და მისი  თანამოაზრეთა  ცხოვრება მოღვაწეობის გაცნობა ილიას გზა- საზოგადო მღვაწეობიდან  მოწამეობრივ აღსასრულამდე
 პროექტებისათვის  საჭირო ძირითადი რესურსები
 მე-9 კლასის სახელძღვანელო,  ფოტო -ვიდეო მასალა , ამაშუკელი ს ფილმი ,, აკაკის მოგზაურობა რაჭა - ლეჩხუმში,,
 პროექტის მსვლელობა
1.      დავალების განაწილება: მიზნობრივი ჯგუფის  შექმნა,
ა) ბიოგრაფიების მოძიება-5 მოსწავლე
ბ) ლიტერატურულ ნაწარმოებთა სცენარად ქცევა,
გ) მუსიკალური მასალის  მოძიება ,
2.მონიტორინგის ჯგუფის  შექმნა:
 მუდმივი დაკვირვება,რაამდენად იცავს თითოეული ჯგუფი სამუშაო გრაფიკს
შეფასება: ინფორმაციის  მოძიების უნარი ,კვლევების დაგეგმისა და ჩატარების უნარი, მოძიებული ინფორმაციის ანალისის უნარი,
ეროვნულ გეგმასთან კავშირი
ქართ. IX. 1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და აუდიტორიის წინაშე წარმოადგინოს  სხვადასხვა თვალსაზრისი სადავო ან პრობლემურ საკითხზე.

·         პრობლემურ საკითხებზე ზეპირი მოხსენების მომზადებისას ითვალისწინებს კონკრეტული აუდიტორიის სოციალურ-კულტურულ ინტერესებს, ცოდნას და ა.შ.;
·         იყენებს არგუმენტაციის სხვადასხვა ფორმას (მიზეზ-შედეგობითი, ანალოგიაზე ან ინდუქციაზე  დამყარებული არგუმენტები);
ქართ. IX. 4. მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიისა და კამათის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების ამოცნობა და გამოყენება.

·         განსხვავებული თვალსაზრისის წარმოდგენისას საკომუნიკაციო ამოცანის, მიზნისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით შეარჩევს დარწმუნების ენობრივ ფორმულებს, რიტორიკულ ფიგურებს;
·         ამოიცნობს და მრავალპლანიან ტექსტზე მსჯელობისას მართებულად იყენებს შესაბამის ენობრივ სტრუქტურებსა და მოდელებს: მიზეზ-შედეგობრივი მსჯელობისთვის დამახასიათებელ სინტაქსურ კონსტრუქციებს, შესაბამის კავშირებს, გრამატიკულ ფორმებს, სპეციალურ ლექსიკას და ა. შ. (მაგ., „რადგან...“, „თუ ... მაშინ“, „მაშასადამე“, „ესე იგი“, „აქედან გამომდინარე...“ და სხვ.);
·         ანალოგიაზე დამყარებული მსჯელობისას მართებულად იყენებს შესაბამის ენობრივ-გრამატიკულ კონსტრუქციებს, კავშირებს, ლექსიკას (მაგ., „შესაბამისად...“, „...გათვალისწინებით“, „...მსგავსად“, „როგორც, ... ისე...“ და სხვ.);

პროექტის ხელმძღვანელი
მანანა ხაბეიშვილი
 ელ. ფოსტა
xabeishvilimanana@gmail.com

No comments:

Post a Comment